O nás

Módní salon Zareta a svatební agentura Zareta

Naše společnost se zabývá nejen produkční činností v oblasti svateb, firemních a společenských akcí jako jsou večírky, bankety, rauty, recepce či jiné oslavy, ale také prodejem, půjčováním, navrhováním a šitím šatů na míru. Nejdůležitější je pro nás spokojenost zákazníka, proto se plně orientujeme na jeho potřeby a požadavky. V uskutečňování Vašich představ jsme nekompromisní a zcela profesionální. Na základě charakteru akce jsme schopni doporučit a zajistit atraktivní prostředí, sestavit odpovídající program a samozřejmě pohoštění formou svatební hostiny, rautu, banketu, koktejlu atd.

Naším cílem je dokonale zorganizovaná svatba nebo společenská akce, na které se podílí náš tým perfektně vyškolených produkčních, asistentek a v neposlední řadě majitelka agentury, paní Martina Dobnerová. Na každé svatbě nebo akci je přítomna nejen paní Martina a/nebo minimálně jedna z asistentek, které společně koordinují průběh a dohlíží, aby vše probíhalo podle plánu a časového harmonogramu. Během přípravy a organizaci svatby jsou v největším stresu hlavně nevěsty a jejich maminky, protože jsou to právě ony, kdo mívají obvykle vše na starosti, pokud svatbu nezařizuje profesionální agentura nebo svatební koordinátor/ka. A jak jistě uznáte, nemohou si v takovém případě svatbu bezstarostně užít. Proto také svatební agentury vznikly. Díky svým prověřeným dodavatelům, množstevním slevám, zkušenostem a možnosti plného pracovního nasazení je pro svatební agenturu vše mnohem jednodušší a může v součtu dosáhnout stejné ceny, jakou by zaplatili novomanželé a jejich rodiče, kdyby si svatbu organizovali sami. Svatební agentura, resp. koordinátor/ka zajistí vše podle Vašeho přání a pak už se téměř o nic nestaráte. Svatební koordinátorka s Vámi průběžně konzultuje postup a stav probíhajících příprav a nakonec Vám zavčasu pošle celý svatební itinerář, ve kterém najdete podrobně popsaný průběh svatebního dne, včetně odjezdu kolony, vstupu do obřadní síně nebo sálu, zasedací pořádek v síni i u tabule (zde se dělá nejvíce chyb z pohledu etikety a je vhodná pečlivá příprava i ze strany svatebčanů), odchod ze svatební síně (např. špalír), focení a odjezd kolony. Sami se můžete věnovat svému zaměstnání a koníčkům, aniž byste trávili hodiny na internetu vyhledáváním vhodných prostor a dodavatelů, telefonováním, konzultacemi, kontrolou, objížděním a sháněním potřebných doplňků, jako jsou květiny, dekorace, ozdoby do vlasů a další drobnosti, bez kterých se ale správná svatba neobejde.

Šetřte svůj čas i peníze a svěřte svatbu do rukou profesionálů.

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.